Saturday, January 6, 2007

Cinta Senaskah Al-Quran ...






Apa yang kucari
Bukan cinta abadi
Tidak aku dambarkan ....cinta sejati
Selagi hayat masih berbisa
Di bawah naungan YG Maha Esa ...
Ingin sekali ku mimpikan
Cinta senaskah al-quran
Walaupun mimpi ...
Yang mungkin membentuk
illusi yang bakal direalisasikan
Oleh insan kudus ...
Seperti mana dirimu ....
Dan mugkin jua diriku ...
Tenang ...
Biarlah cinta kita
Setenang cinta insan
Yang menghayati sebenar
Sebuah pergertian ....lagu Al-quran

Cinta sejati dan keikhlasan dari ati..Mukin org akan tertanya ada lagi ker cinta sejati dari keikhlasan hati manusia...Ada sbb Umi pernah lalui dalam hidup saya..Keikhlasan ati nya membuat diri UMI berubah..UMI amat bertuah kerana dalam hidup saya berjumpa dgnnya.. Walaupun hanya seketika waktu..Saya bersyukur dgn izin yang Maha Kuasa UMI bertemu dgnnya walaupun alam maya..T,kasih Abg kerana memberiku kasih sayang yg tak pernah ku alami sepajang hayat ku di Bumi Allah ini..Segala suka duka duka bersama dirimu akan memjadi memori indah dalam hidupku selamanya..umi tidak punya apa apa kelebihan dalam hidupku..Yang ada dalam hatiku..Abg yang SATU.. Yg ku cintai..kepada Allah ku berdoa semoga dirimu bahagia besama keluaga tercinta...Dan insan yang kau sayangi...

Abg di SAAt Umi DErita abg ada di sisi umi MeMbuat umi CEria soKMo...dari persahabtan lahirnya rasa kasih sayang..memang umi akui umi dah serik jatuh cinta ...tetapi sejak umi kenal dgn abg ...umi dah sedia dgn segalanya...memang dari awal umi dah tahu siapa umi di hati abg...kasih sayang abg hanya milik si dia...

Walaupun abg tak meluahkannya umi tahu abg juga sayangkan umi...banyak sungguh jasa abg buat umi ..tak kira siang malam abg ajar umi ttg ilmu it ni...macam blog ni juga..kita buat bersama...kenangan abadi kan abg...abg ucuk..umi suka lihat abg ceria dan ketawa...walaupun abg dah tua..ekekkek..jgn marah..tapi perangai macam budak budak....org lain tak tahu kita bahagia kan abg....biarlah ia menjadi rahsia antara kita berdua sampai bila bila....

Nakal kan abg kita kenal dalam dunia ym..haha haha..tapi ada rasa sayang..cemburu..sedih dan ketawa....abg umi masih ingat malam tu abg sebok dgr umi nangis...tak sanggup umi hilang abg dalam masa yg terdekat ni..2007 buat umi happy..
abg andainya kita berpisah suatu hari nanti..umi harap jgnlah abg benci pada insan yg pernah abg bermanja...dan umi dapat rasakan kita tak kan kemana kamana..
tapi jodoh bukan di tangan kita...semuanya di tangan ALLAH...
sesiapa jodoh umi..umi terima dgn rehda dan bersyukur...kalau boleh biarlah abg yg menjadi suami umi...pasti bahagia ...

Abg..umi hanya mahu dalam hidup CINTA SENASKAH al quran....semoga kita berdua ke arah itu...ABG...umi SAYANG sgt kat abg ucuk...umi pun rasa abg sayangkan umi....
abg dibawah ni lagu kita berdua....

Aku Ada Kerana Kau Ada - Radja

Cinta adalah anugerah yang kuasa
Yang bila terasa betapa indahnya
Sungguh lemah diraiku
Tak bererti hidupku
Bila tak ada dirimu..

Andai kubisa akan kubalas
Semua yang pernah engkau berikan
Terima kasih dariku
Atas ketulusanmu
Menyayangi diriku [Ulang]

Aku ada karena kau pun ada
Dgan cinta kau buat diriku hidup selamanya..

HaSil NukiLan ...UmI ucUk....