Monday, January 8, 2007

LaGu UnTUk Mu....SayangKU





Eric Clapton - Wonderful Tonight

It's late in the evening

She's wonderin' what clothes to wear


She puts on her make-up


And brushes her long blond hair

And then she asks me, "Do I look all right?"

And I say yes, you look wonderful tonight

We go to a party

And everyone turns to see

This beautiful lady

walkin around with me

And then she asks me, "Do you feel all right?"

And I say yes, I feel wonderful tonight

I feel wonderful because I see the love light in your eyes

And the wonder of it all is that you just don't realize how much I love you

It's time to go home now

And I've got an achin' head

So I give her the car keys

And she helps me to bed

And then I tell her

As I turn out the light

I say my darlin', you were wonderful tonight

Oh, my darlin, you were wonderful tonight

Sayang KU...
Setiap kali diri ku merindui mu
lagu ni la..
menjadi teman ku...
kalau dirimu tahu betapa aku mencintai mu...
diri mu tak kan baut ku menitis air mata....
hanya tuhan saja hati ku terhadap mu....
andainya dirimu mencintai org lain dalam hidup mu...
lepaskan diriku....

Sayangku..
kadangkala diri ku merasakan yg dirimu tidak mencintaiku...
entah kenapa diriku merasa begitu....
atau naluri hati ku salah ...
aku jua tak paham ttg perasaan ku sendiri...
adakah kehadiran ku dalam hidup mu...
membuat dirimu serba tak kena...
aku tak sepurna insan lain....
aku adalah aku...
aku tak leh menjadi org lain ...
saat dirimu kenal dgn ku...
begini la sampai bila bila...

sayangku...
setiap saat dirimu ada dalam fikiran ku...
bermacam macam dalam hati ku...
fikir ttg dirimu....
dirimu sakit..suka...derita...atau sengsara...
begitu lah dalam fikiran ku...
hanya ada kamu ....
betapa berharganya dirimu dalam hidup ku....
diru ku tiada harta dan wajah yg menawan ..
cukuplah hati ku ...
hanya mencintai mu selamanya....

sayangku...
kepada tuhan ku bermohon semoga dirimu bahagia..
kerna ku tak sangup tegok dirimu derita...
seolah olah aku jua turut merasa apa yg dirimu rasa..
hanya kamu dihatiku...
hanya kamu.............


No comments: