Sunday, January 7, 2007

uNtUK AwaK



awak..
awak adalah kenangan terindah
yang tak akan saya lupakan
saya rasa gembira berkawan dengan awak
rasa gusar & takut hilang
bila salam dihulur disambut baik
terima kasih awak...


tapi sekarang
saya tak tahu kenapa
saya rasa sedih sangat
pelbagai andaian bermain di kotak fikiran
fikiran saya bercelaru
saya takut andai
ianya menjadi kenyataan
sebab saya tahu
satu masa nanti awak pasti dimiliki
waktu itu perlahan2 awak lupakan saya
saya tak sanggup memikirkannya
apatah lagi nak menghadapinya
saya pernah merasa sebuah kehilangan
dan saya tak nak merasainya lagi


awak..
sebelum sayang semakin mendalam
sebelum semua itu terjadi
saya rasa cukuplah sampai di sini
biarlah persahabatan ini abadi
walaupun kita tidak berhubung lagi
terima kasih awak..

No comments: