Tuesday, January 9, 2007

Kau NyaWaKU....




Tiap kali aku keseorangan....
Tiap detik dan saat aku merindui mu...
Kesunyian tanpa mu seperti hilang segala keriyangaan mu...
Gelak tawa mu membuat aku tersenyum selalu....
Rindu yang mendalam....
Sayang yang terpahat....
Kasih yang tercurah....
Cinta yang tersemai....
Menjadi satu khas buat mu dari keihlasan naluri hati dan jiwa raga ku....

Menghargai mu sepenuhnya.....
Membuat aku ingin selalu di sisi mu....
Kesibukan mu bukan penghalang segalanya....
Malah ianya menguatkan erti kasih sayang yang tercipta antara kau dan aku....

Kau menjadi inspirasi ku....
Untuk aku meneruskan perjalanan tanpa tersungkur....
Aku berdoa dan bersyukur....
Agar kau di beri kan keredaan dan segalanya...
Yang kau hajati akan tercapai buat mu...
Kecapi kebahagian dalam hidup dan keriyangan di dalam naluri hati budi mu itu....
Hanya kau yang bergelar PuTeRa HaTiKU........

No comments: